Levering og returnering

Information om hvordan vi sender dine varer, og hvordan du returnerer dem.

Levering

HappyKids sender bestillinger i løbet af 1-3 hverdage.

Alle forsendelser bliver leveret af GLS.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

HappyKids vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang ved berettiget reklamation.

Ved returnering (Reklamation)

Ved reklamation rettes henvendelse til os først (f.eks. via kontaktformularen), så vi kan aftale det videre forløb. Reklamationer sendes til:

HappyKids
Teglvænget 119
7400 Herning
Danmark

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion (f.eks. ved reklamation eller fortrydelse), så bedes I sende jeres bankoplysninger (registreringsnummer og kontonummer), så vi kan overføre det aftalte beløb. Disse kan sendes sikkert via email efter aftale.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger i forbindelse med fortrydelse skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelsen af varen, og fra anmeldelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives på vores kontantformular. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.Den finder du her.

Varens stand, når du sender den retur (ved fortrydelse)

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Kontakt os for flere spørgsmål